hétfő, augusztus 08, 2005

Ma egy olyan élményben volt részem, amelyet meg kell örökítsek az utókor számára.

Levelet kaptam a Coles Mayer-től, hogy esélyem van végre egy munkára náluk!!!
Be is idézem büszkén, hadd lássa a világ:

"Hi Istvan,

This is a generic email which has been sent to all applicants that where successful through our first interview process.

We currently have a few roles becoming available within Coles Myer. I would like to know if you would like to be considered for a casual role with Shell Coles Express Service Stations (Not Coles Supermarkets) at:

*PYMBLE

If you are interested in this role please reply to this email as soon as you can (before Wednesday the 10th August )with the hours that you are available and the site/s that you would like to be considered for.

The most flexible applicants will be placed forward for a final interview.

If you do not wish to be considered for a role within Coles Myer Limited please let me know by replying to this email with the reason as to why. Your application form will then be withdrawn."

Szóval mégis megérte a várakozást!
Másfél év után kaptam értesítést, hogy az IT-s felvételi procedúrát megszégyenítő interjú-sorozat után (az egyszeri polcfeltöltő pozícióra) végre mehetek a következő fordulóra a Coles-ba!

Megköszöntem a lehetőséget udvariasan, és sajnálattal közöltem, hogy nem élhetek vele, miután már alkalmazásban vagyok máshol...

2 Comments:

At 1:13 de., Anonymous Névtelen mondta...

Az előzőt még nem sikerült elolvasni, de nem is értem, hogy miért kell negatívnak lenni, legalább nem felejtettek el 1,5 év után sem. ;o)

Üdv:
Ádám

 
At 9:53 du., Anonymous Névtelen mondta...

Legalabb kaptal visszajelzest! Mar ezt is ertekelni kell! :)
udv: Krisz

 

Megjegyzés küldése

<< Home