szerda, október 08, 2003

A feleségem hívott fel kétségbeesve, hogy betörtek hozzánk! :((((
A tetvek mindent felforgattak, szétdobáltak a lakásban.
Elvitték a videót, és az ékszerek egy részét!
A faszfejek a fehér arany gyűrűket meghagyták, biztos arra gondoltak, hogy "szar ezüst, az nem kell"...

A legrosszabb az egészben a tehetetlen düh, amit érzek!
Szegény feleségem akár még otthon is lehetett volna amikor -- fényes nappal! -- valamilyen mocskos görény betör a lakásunkba, és én meg nem vagyok ott, hanem 16 000 km-el arrébb...

A végleges kárt még nem is tudjuk, egyelőre a rendrakás van soron, de amúgy is biztosítva van a legtöbb dolog.
A poénos fiuk, a szétdobált holmik tetejére még rárakták a fotelt, csak hogy jól mulassanak.
Miért nem bírtak csak 1 hónappal korábban jönni???!!!
Vagy egy 1/2 évvel késöbb...

Az amit elvittek nem érdekes, csak a traumától féltem a feleségem.
A következő inszemináció elött éppen nem hiányzott neki még ez is...

Annak örülök, hogy az otthoni számítógép még egy régi, kb. 10 éves házban van benne, mert úgy tűnik a "szakértők" nem sokra tartották így.
Viszont a webkamerájával láttam a feleségem, és megnyugtatott egy kicsit, hogy láttam mosolyogni...