szerda, november 12, 2003

Pénteken délután 2-kor jött a főnököm Turramurra-ba, hogy mennem kellene -- és lehetőleg azonnal -- dolgozni Cessnock-ba az építészünk házán.
A város 160 km-re van északra a Hunter Valley (Ausztrália egyik legismertebb bortermelő vidéke) szélén.
Szóval autóba ültünk és elindultunk először Gosford-ba, majd másnap reggel tovább Cessnock-ba.
Szombaton és vasárnap a házat kellett belül festeni.

A hétvégi munka előnye -- a pénz mellett persze --, hogy legalább meggyőzödhettem arról, hogy az autómmal ekkora távolságot is meg lehet tenni.
Magamtól biztos nem mertem volna vele csak úgy elindulni egy ekkora útra.

A másik előny, hogy most láttam az első olyan tengerpartot, amilyet még otthon elképzeltem magamban.
Sajnos Bondi és Manly is csalódás volt, mert két kis beach, semmi extra.
Viszont Gosford-ban vagy 8-10 km hosszan húzódik egy gyönyörű homokos tengerpart, ahol még szombaton délután is csak kevesen voltak!
A levegő tényleg érezhetően sós volt, a homok meleg, a hullámok gyönyörűek és itt létem több mint egy hónapja alatt most mentem be először a tengerbe fürödni is.
Pedig mindig erről álmodoztam otthon :)

Hunter Valley -- legalábbis amennyit sikerült látni belőle -- engem Ausztriára emlékeztetett.
A magas dombok (vagy alacsony hegyek?), a szép, hangulatos kis farmok, a legelő tehenek és lovak, a futó virágokkal díszített házak mind olyan dolgok, amikkel ausztriai utazásom során találkoztam.

Megvolt az első visszahívásom is a múlt héten.
Egy menedzseri pozicióval kapcsolatban hívott fel egy fejvadász és kérdezősködött mindenfélével kapcsolatban.
Leginkább őt is az érdekelte, hogy mennyi időt dolgoztam itt, Ausztráliában...
2 hónap alatt 1 visszahívás, az 12 hónap alatt 6.
Így elég nehezen fog menni az IT-s munka megtalálása. :(((