vasárnap, január 04, 2004

Na, mára nagyjából sikerült kipihennem magam szilveszter után.
Nem bírom már az éjszakázást, biztos mert már öreg vagyok...

Ennek a ténynek is köszönhető valószínű, hogy már nem megyek ki egész napra a beach-re. Őszibarack hamvasságú bőrömet féltve, csak délutánra vagyok hajnaldó kiruccanni, nehogy az erős nap csúnyán megpirítson.
Így esett, hogy tegnap is délután 5 körül értem ki a Whale Beach-re, szokásos legjobb beach kereső körutam következő állomásaként.

A beach ugyancsak Pittswater kerületben van, Palm Beach alatt.
Nem túl hosszú, és Palm Beach után zsúfoltabb is (bár a Bondi-i állapotokat nem éri el).
Szóval idáig nálam Palm Beach a nyerő!

Ott létem alatt a part egyik végében éppen esküvői szertartás folyt a homokban.
Tetszett, ahogy a sok szépen felöltözött ember mezitláb mászkál a homokban, és élvezi a jó időt, a kellemes szellőt, a jó társaságot, a gyönyörű tengert, a szép szüzeket (nyoszojólányok), szóval az életet.

Képeket felraktam a netre.

Amúgy itt tényleg megáll az élet januárban.
Lakótársam mesélte éppen, hogy a szállodában és az étteremben is (mivel két külön helyen dolgozik egy nap) le fognak állni, mivel nincsenek vendégek a nyári szabadságok miatt.
Azért örülnék, ha mi el tudnánk kezdeni végre dolgozni, mert jó dolog a beach-re járni, de nem évezem, hogy csak fizetek minden bevételi forrás nélkül...
A hírdetések is teljesen le vannak állva, szóval ez nem éppen a legjobb időszak.